https://archive.org/details/HolocaustVerklaard
Download direct from
https://ia801200.us.archive.org/34/items/HolocaustVerklaard/Holocaust_verklaard_holocaustles.nl.pdf
]]>Jabotinsky schrijft in zijn boek “the Jewish War Front” uitgebreid over “zones” en “minorities”. In zijn werk is Europa een zone. Deze zone is volgens Jabotinsky vijandig tegen een verspreidde minderheid.i
De publicaties van Herzl en Jabotinsky laten tevens zien dat zij en hun groep of althans volgers hoofdverantwoordelijk zijn voor het feit dat “zone Europa” (na de Franse Revolutie) inherent en immanent vijandig is tegen een verspreidde minderheid.
Jabotinsky beschrijft de Joden als een natie die slechts een minderheid is.ii
Deze weergave van de Joodse feiten en geschiedenis zijn vals. Joden zijn géén natie. Dat Joden een natie zijn zonder land maakt onderdeel uit van het gedachtegoed van Herzl en Jabotinsky bedoeld om de wereldgemeenschap op te zetten tégen Joden in de Diaspora. Dit moet samen gelezen worden met de diepe afkeer van Herzl en Jabotinsky van assimilerende en emanciperende Joden. Zoals Joden sinds de verwoesting van de Tempel in 70 na Christus in de Diaspora verblijven is een Heilige Joodse Plicht die niet bevoegd met politieke en/of maatschappelijke middelen gerevisioneerd kan of mag worden. In het algemeen staat de inhoud van de publicaties van Herzl en Jabotinsky en hun gedachtegoed haaks op het Jodendom.
Dat Herzl, Jabotinsky en hun volgers zichzelf als Joden zien betekent niet dat zij Joden zijn. Hun Jodendom is een schijnvertoning om de wereldgemeenschap te misleiden, straffeloos hun antisemitisme uit te leven en de vestiging van het Duizendjarig Rijk te faciliteren. Jabotinsky schrijft ook over de evacuatie van de Europese “Zone”.iii
Jabotinsky en de zijnen hebben de wereld kennelijk opgedeeld in “Zones”. Jabotinsky was oprichter van paramilitaire milities als Betar en Irgun. Jabotinsky was vooroorlogs bevelhebber van Israël in oprichting. Hij was aanvoerder van een militaire campagne die is gestart te Basel 29-31 augustus 1897 toen Herzl vereniging Erez Israël oprichtte met het oorlogsdoel de Endlösung, Holocaust en Exodus te laten plaatsvinden.
Jabotinsky schrijft in zijn boek “the Jewish War Front” ook dat het idee van massale herdistributie van minderheden (in het algemeen in meervoud) steeds populairder wordt onder zogenaamde de beste mensen, er rust volgens Jabotinsky niet langer een taboe op:iv
Jabotinsky beschrijft in zijn boek “the Jewish War Front” ook dat de enige echte oplossing van het minderheden probleem (algemeen) de massa evacuatie is van alle verspreide minderheden (hierin schuilt apartheid en racisme):v
i Ze'ev Jabotinsky, the Jewish War Front, 1940, p 36.
ii Ze'ev Jabotinsky, the Jewish War Front, 1940, p 3, Ch. XVII.
iii Ze'ev Jabotinsky, the Jewish War Front, 1940, p 195.
iv Ze'ev Jabotinsky, the Jewish War Front, 1940, p 195.
v Ze'ev Jabotinsky, the Jewish War Front, 1940, p 228.
]]>
]]>
De bijlage bevat afbeeldingen die weinig mensen te zien krijgen in het reguliere onderwijs en die in een oogopslag de symbiose tussen de organisatie van Herzl en Jabotinsky aan de ene kant en de Nationaal Socialisten van Hitler aan de andere kant, zichtbaar maken. Iedereen die de ware geschiedenis van Israël en het Zionisme niet kent zou zich achter de oren moeten krabben bij het zien van onderstaande afbeeldingen die onmiskenbaar de geschiedschrijving op z'n kop zetten.
De eerste afbeelding is een munt met aan de ene kant een Davidster en aan de andere kant een hakenkruis. In de rand van de ene kant van de munt staat de tekst: “Ein Nazi Fährt Nach Palästina”. Op de andere kant van de munt staat: “Und Erzählt Davon Im Angriff”. Opvallend is dat de Davidster significant groter is op de munt dan het hakenkruis. Dit geeft mogelijk de onderlinge verhouding weer tussen de Nationaal-Socialisten en de organisatie van Herzl en Jabotinsky. Ook valt op dat het woord “Nazi” staat afgebeeld op de zijde waar de Davidster is te zien.
De tweede afbeelding is een advertentie uit “Der Angriff”. “Der Angriff” is de krant van de Nazi-partij. “Der Angriff” is opgezet door Goebbels.i
De derde afbeelding komt van de website van Betar. Betar is een in 1923 door Ze'ev Jabotinsky opgerichte jeugdbeweging. Betar was een paramilitaire organisatie. In het omkaderde deel van de afbeelding staat dat tijdens het eerste congres van van Betar in Wenen 1928 de uniformen van Betar zijn vastgesteld, speciaal de “brown shirts” (bruinhemden):
De vierde afbeelding is afkomstig uit het archief van het Jabotinsky Insitute in Israël. De foto komt uit 1933 (reference: PH-7913) en laat leden zien van Betar die rusten in het gras bij Oświęcim (Auschwitz).
>
De vijfde afbeelding is afkomstig uit het archief van het Jabotinsky Insitute in Israël (reference: PH-6522). De foto komt uit 1933 en laat volgens de beschrijving leden van de Tiomkin Training Unit, bij Oświęcim (Auschwitz) zien.<p>
>
De zesde afbeelding is afkomstig uit het boek Auschwitz van Robert Jan van Pelt en Deborah Dwork. Het laat douches zien van de “Centrale Sauna in Birkenau in 1944” en “gevangenen” die op het punt staat de “droogkamer” binnen te gaan. De foto laat zien dat douches in kampen gebruikt zijn als douches.<p>
>
De zevende afbeelding zijn twee pagina's uit het pamflet “this is Betar” uit 1952 wat na de Tweede Wereldoorlog is verspreidt om het Betar-gedachtegoed of de ideologie te verbreiden en de Betar-geest levend te houden, let op de regel in de grondwet van Betar waarmee de “brown shirts” als uniform van Betar zijn ingevoerd en het gebruik van de woorden “Nassi Betar”:<p>
]]>
Ze'ev Jabotinsky is in 1923 de oprichter van de paramilitaire organisatie Betar. In het voorwoord van het pamflet “this is Betar” wat door Betar in Zuid-Afrika” is verspreid staat:ii
“The complete realisation of the ideals of Herzl and Jabotinsky” behelst niet alleen het opwekken of wakker kussen of voeden van antisemitisme, en de realisatie van de Endlösung, en de Holocaust, en de Exodus, en de verrijking daaraan door partners en de stichters van het wereld-getto te Palestina wat de gestolen naam “Israël” voert – de complete realisatie van de idealen van Herzl en Jabotinsky behelst ook separatie van alle verspreide minderheden en kroning te Jeruzalem van een lid van de familie Rothschild tot vorst van alle Joden en een volgende “größer Versöhnungsausklang” op de Joden.
en andere Bijbelse boeken in alle redelijkheid de indruk de bijpassende voorspellingen met politiek maatschappelijke middelen te vervullen. Feitelijk kan het werk van Herzl en Jabotinsky niet los gezien worden van voorspellingen uit het Oude en Nieuwe Testament waaronder Openbaring. Herzl en Jabotinsky en hun partners hebben de voorspelling van Ezechiël 37 vervuld. De voortbouwende agenda die moet leiden tot “the complete realisation of the ideals of Herzl and Jabotinsky” impliceert tevens vervulling van Ezechiël 38 en 39 en dus een finale Holocaust. Het is niet voor niks dat Herzl in zijn dagboeken spreekt over de zogenaamd Joodse Staat in Palestina als het “Weltghetto”.iii Het is niet voor niks dat in “this is Betar“ assimilatie een probleem genoemd wordt, terwijl de Zionisten bij hun eerste congres te Basel 1897 constateerde dat assimilerende Joden consequent beschermd zijn.iv Assimilatie en emancipatie is áltijd hét medicijn geweest tegen antisemitisme en racisme. Praten en racisten en antisemieten overtuigen met redelijke argumenten is het werkzame middel voor Joden en andere minderheden tegen discriminatie en haat. Herzl en Jabotinsky hebben tijd en energie gestoken in de realisatie van Israël 'by the will of men, despite the will of G-d'! Daarmee hebben zij moedwillig het leven van miljoenen Joden op het spel gezet en de levens van miljoenen geofferd voor zelfverrijking en realisatie van ideologische idealen die haaks staan op het Jodendom.
i This is Betar, Berit Trumpeldor of Southern Africa, Johannesburg, p 3.
ii This is Betar, Berit Trumpeldor of Southern Africa, Johannesburg, p 3.
iiiTheodor Herzls Tachebücher, 1895-1904 Drei Bände, Erster Band, Jüdischer Verslag, Berlin, 1922, p 197.
ivThis is Betar, Berit Trumpeldor of Southern Africa, Johannesburg, p 3: “A problem of special importance facing us in the Anglo-Saxon countries is the rapid retreat from Judaism to assimilation”.
Israël bezit geen geschreven grondwet. De grondwet van Israël is ongeschreven. De constitutionerende protocollen van de Zionistische congressen en de publicaties van de oprichters en leiders (Herzl en Jabotinsky) maken onderdeel
uit van de ongeschreven grondwet van Israël.i Dit wordt onder andere bevestigd middels de “Herzl Law” wat 29 juni 2004 is aangenomen door de Knesset (5762-2004). Doel van deze wet is de visie, erfenis en prestaties van Herzl te herdenken en de structurering van de Staat Israël, haar doel en imago in overeenstemming te brengen met zijn Zionistische visie.
The goals of this law are to bequeath Binyamin Zeev Herzl’s vision, heritage, and achievements for generations, to commemorate him, and to bring about the education of future generations, and the structuring of the State of Israël, its institutions, goals and image in accordance with his Zionist vision.
Deze wet betekent niks anders dan dat antisemitisme, het realiseren van de Holocaust en de Exodus het fundament is van de Staat Israël. Inclusief het bondgenootschap met antisemitische landen. Ook het verachten van Joden als bedelaars, het afwijzen van democratie en mensenrechten, het herinvoeren van aristocratische bestuur en slavernij maakt deel uit van de Zionistische visie van Herzl en dus de structurering van de Staat Israël.
]]>Ter gelegenheid van 'Holocaust Remembrance Day' praat journalist Jonathan Mahler met Nobelprijs winnaar Eli Wiesel over het gebruik van het woord Holocaust. Eli Wiesel zegt:
I think I was one of the first, if not the first, to use it publicly [to describe the murder of six million Jews during World War II]. I’m sorry, but I regret it now, because there are no words. I did it because strangely enough I was working on a text on the sacrifice of Isaac. The word itself means a burnt offering. It’s a good word because it ends with fire. A total burning. A burnt offering. But of course why I feel bad about it is because it has a religious connotation and there are no words. So if I have to speak about [the Nazis’ attempts to destroy European Jewry] today I don’t use it. I prefer not to. I use the word “Auschwitz” instead. The name “Auschwitz” should be the one in the conscience, or whatever, that people need to remember.i
Eli Wiesel was de eerste die de tekens “Holocaust” gebruikte om de volkeren-of rassenmoord op de Joden in de Tweede Wereldoorlog te beschrijven, wetend dat de geestelijk vader van de Holocaust een historisch persoon is in het 'umfeld' van Eli Wiesel. De dagboeken van Theodor Herzl zijn in 1923 gepubliceerd door de Jüdischer Verslag te Berlijn, de rest was al vóór 1905 gepubliceerd.
In de jaren zestig van vorige eeuw zijn deze dagboeken in het Engels verschenen, inclusief uitgebreid notenapparaat. Deze Engelse vertaling is verzorgd door Harry Zohn en uitgegeven door “Herzl Press” en “Thomas Yoseloff, Publisher” te New York en “Thomas Yoseloff, Ltd” te Londen. De dagboeken zijn “copyrighted” door “the Theodor Herzl Foundation Inc”.
Uit de “Statement of Purpose” bij “Midstream” van mei 1978 wat gepubliceerd is door “the Theodor Herzl Foundation Inc” blijkt dat Elie Wiesel lid was van het “editorial board”. De kans dat Eli Wiesel niet wist van (de inhoud van) de publicaties van Herzl en Jabotinsky moet op nihil gesteld worden.ii
ii Midstream, May 1978, the Theodor Herzl Foundation Inc, p 2.
Ze'ev Jabotinsky doet in zijn boeken “the Jewish War Front” en “the War And The Jews” twee opvallende uitspraken over Nazileiders Feder en Goebbels. Hitler en een aantal kompanen pleegde in de nacht van 08 november op 09 november 1923 de Bierkellerputsch of Hitlerputsch. Een van deze kompanen was Gottfried Feder.i Na de arrestatie van Adolf Hitler bleef Hitler leider van de partij en werd hij gekozen in de Reichstag in 1924. Gottfried Feder was ook betrokken bij het opstellen van het 25-puntenprogramma der Nazi's.ii Het 25-punten National Socialistische Programma van de partij van Hitler is geschreven door Anton Drexler, Adolf Hitler, Gottfried Feder, en Dietrich Eckart. Allen namen deel aan de Hitlerputsch van november 1923. Over het 25-punten-programma en specifiek Feder schrijft de leider van het militaristische Zionisme Jabotinsky in zijn boek “the Jewish War Front” in 1940 het volgende: that childish scheme of social reform devised in 1923 by ... Feder.... could have been preached ... had their authors never thought of Israël and Judahiii
Met andere woorden Feder als maker van het “social reform” plan van de Nazi's dacht in 1920 en 1923 aan Israël en Judea.
In zijn boek “the War And The Jews” schrijft Jabotinsky over Nazileider Goebbels dat hij een rabbinale achtergrond bezit:
Van Nazileider Adolf Eichmann (die een Duitse journalist was) is bekend dat hij de werken van Herzl gelezen heeft, dat hij Hebreeuws studeerde en dat hij zichzelf zag als een tweede Herzl of in ieder geval een echte Zionist.
In het boek In Memory’s Kitchen: A Legacy From the Women of Terezin wordt Adolf Eichmann geciteerd toen hij één van de overlevenden van Therezinstad sprak:iv
“Are you a Zionist?” Adolph Eichmann, Hitler’s specialist on Jewish affairs, asked her. ”Jawohl,” she replied. ”Good,” he said, ”I am a Zionist, too. I want every Jew to leave for Palestine.”
iii Ze'ev Jabotinsky, the Jewish War Front, 1940, p 12.
iv In Memory’s Kitchen: A Legacy From the Women of Terezin, p xxxviii.