De Zionistische leiders Herzl en Jabotinsky bewijzen in hun publicaties dat na de Franse Revolutie het antisemitisme in ieder geval in West Europa verdampte, dat de gelijke behandeling van Joden werd verkondigd en dat ook in Oost Europa erkenning van de gelijke rechten van Joden zo oud is als de landen zelf. In hun publicaties bewijzen Herzl en Jabotinsky ook dat zij, hun organisatie, het (moderne) antisemitisme hebben opgewekt om een verbond aan te gaan met antisemieten om Joden 'te slopen'.
Theodor Herzl schrijft in zijn dagboeken Pinksteren 1895 dat hij affiniteit heeft met het antisemitisme waarvan hij niet te lijden had:i
Theodor Herzl schrijft in zijn dagboeken Pinksteren 1895 dat hij boven alles de leegte en zinloosheid erkent van de inspanningen "om het antisemitisme af te weren":ii
Theodor Herzl schrijft in zijn dagboeken Pinksteren 1895 dat het antisemitisme groeit en dat hij ook groeit:iii
Theodor Herzl schrijft in zijn dagboeken Pinksteren 1895 dat antisemitisme een episode is in de emancipatie van Joden:iv
Theodor Herzl schrijft in zijn dagboeken Pinksteren 1895 dat antisemitisme Joden niet zal beschadigen en ziet het als een nuttige beweging voor het Joodse karakter:v
Theodor Herzl schrijft in zijn dagboeken 12 juni 1895 dat het een voortreffelijk idee is fatsoenlijke en geaccrediteerd antisemieten aan te trekken als vereffenaars van vermogen:vi
Theodor Herzl schrijft in zijn dagboeken 12 juni 1895 dat antisemieten “unsere” meest betrouwbare vrienden en antisemitische land “unsere” bondgenoten zijn:vii
Theodor Herzl schrijft in zijn dagboeken 12 juni 1895 dat hij gezegd heeft dat “wir” (de organisatie van Herzl) fatsoenlijke antisemieten met inachtneming van hun waardevolle onafhankelijkheid als populaire (volkse) controle-instanties willen laten werken:viii
Theodor Herzl schrijft in zijn dagboeken 15 juni 1895 een “familierede” waarin hij stelt dat er geen grote inspanningen nodig zijn om migratie beweging te stimuleren. Volgens Herzl verzorgen de anti-semieten dit reeds voor hen:ix
Theodor Herzl schrijft in zijn dagboeken 15 juni 1895 dat het antisemitisme groeit onder de naties elke dag, elk uur, en moet blijven groeien:x
Theodor Herzl schrijft in zijn dagboeken 06 augustus 1895 dat Joden gesloopt moeten worden:xi
Theodor Herzl schrijft in zijn dagboeken 05 november 1895 dat ene “Bacher” tegen hem zegt dat hij (Herzl) een “ere-antisemiet” wordt:xii
Theodor Herzl schrijft in zijn dagboeken 13 oktober 1895 dat hij het recht heeft de grootste antisemiet te zijn omdat Joden hem tegenwerken:xiii
In de protocollen van het Eerste Zionistische Congres te Basel 29-31 augustus 1897 bepalen de aanwezige leden dat Joden bij meerderheid verachtte bedelaars zijn:xiv
i Theodor Herzls Tachebücher, 1895-1904 Drei Bände, Erster Band, Jüdischer Verslag, Berlin, 1922, p 6.
ii Theodor Herzls Tachebücher, 1895-1904 Drei Bände, Erster Band, Jüdischer Verslag, Berlin, 1922, p 7.
iii Theodor Herzls Tachebücher, 1895-1904 Drei Bände, Erster Band, Jüdischer Verslag, Berlin, 1922, p 7.
iv Theodor Herzls Tachebücher, 1895-1904 Drei Bände, Erster Band, Jüdischer Verslag, Berlin, 1922, p 10.
v Theodor Herzls Tachebücher, 1895-1904 Drei Bände, Erster Band, Jüdischer Verslag, Berlin, 1922, p 12.
vi Theodor Herzls Tachebücher, 1895-1904 Drei Bände, Erster Band, Jüdischer Verslag, Berlin, 1922, p 93.
vii Theodor Herzls Tachebücher, 1895-1904 Drei Bände, Erster Band, Jüdischer Verslag, Berlin, 1922, p 93.
viii Theodor Herzls Tachebücher, 1895-1904 Drei Bände, Erster Band, Jüdischer Verslag, Berlin, 1922, p 161.
ix Theodor Herzls Tachebücher, 1895-1904 Drei Bände, Erster Band, Jüdischer Verslag, Berlin, 1922, p 173.
x Theodor Herzls Tachebücher, 1895-1904 Drei Bände, Erster Band, Jüdischer Verslag, Berlin, 1922, p 207.
xi Theodor Herzls Tachebücher, 1895-1904 Drei Bände, Erster Band, Jüdischer Verslag, Berlin, 1922, p 257.
xii Theodor Herzls Tachebücher, 1895-1904 Drei Bände, Erster Band, Jüdischer Verslag, Berlin, 1922, p 305.
xiii Theodor Herzls Tachebücher, 1895-1904 Drei Bände, Erster Band, Jüdischer Verslag, Berlin, 1922, p 554.
xiv Protokol de I. Zionistenkongresses in Basel vom 29. bis 31. august 1897, Neu herausgegeben von der Jüdisch-Nationalen Akademisoh-Technischen Verbindung "Barissia" in Prag im K.P.J.V, Prag 1911, Selbstverlag - Druck von Richard Brandeis in Prag, p 18.
De Franse Revolutie (1789–1799) was een invloedrijke politieke omwenteling aan het eind van de 18e eeuw waarbij de absolute monarchie die Frankrijk drie eeuwen had geregeerd werd afgeschaft en de Eerste Franse Republiek werd opgericht. De macht en de privileges van adel en geestelijkheid werden massaal teruggedrongen onder druk van politieke groeperingen, de mensenmassa in de steden en boeren op het platteland. De oude ideeën van absolutisme, aristocratie en de macht van de kerk werden vervangen door de principes van Liberté, égalité, fraternité, oftewel vrijheid, gelijkheid en broederschap. De Franse Revolutie heeft verstrekkende en blijvende veranderingen teweeggebracht in Frankrijk, die zich verspreidden over heel Europa.
De Franse filosoof en schrijver Jean-Jacques Rousseau (Genève, 28 juni 1712 - Ermenonville, 2 juli 1778) was tijdens de Franse Revolutie een idool van de revolutionairen, die in hem hun wegbereider zagen. Tot de meest spraakmakende en invloedrijke staatkundige geschriften uit de achttiende eeuw behoort zijn Het Maatschappelijk Verdrag, waarvan de werking merkbaar is in de Universele verklaring van de rechten van de mens en de Franse grondwet van 1793.i
Jean-Jacques Rousseau was naast Thomas Hobbes, John Locke ook één van de bedenkers van het “sociaal contract”. Zij probeerden de maatschappelijke samenleving te verklaren vanuit de idee dat mensen ooit zonder regels en in onbeperkte vrijheid in een soort natuurtoestand leefden, en om uiteenlopende redenen, altijd uit eigenbelang, een contract met elkaar hebben gesloten. De contractfilosofen hebben verschillende ideeën over de inhoud van dit contract. Ze hebben gemeen dat de mensen in het sociaal contract bepaalde vrijheden opgaven, waaronder het recht om voor eigen rechter te spelen. Individuele vrijheidsrechten werden deels overgedragen aan de gemeenschap, wat leidt tot democratie, of aan een soeverein.ii
Omdat door de Franse Revolutie de macht van de kerk afnam en het antisemitisme voor die tijd voornamelijk gevoed werd door de onwil van de Kerk om Semieten in het overwegend Katholieke Avondland te accepteren, verdween antisemitisme in West Europa. De Franse Revolutie bracht positieve verandering voor Joden in Europa. Op de Wikipediapagina over de bankiers familie Rothschild in Frankrijk staat:iii
The French Revolution in 1789 brought positive changes for French Jews, resulting in their full emancipation in 1791
Belangrijke bron voor de constatering dat ná de Franse Revolutie of in ieder geval medio 19e eeuw het antisemitisme in West Europa op de retour was, zijn de publicaties van Theodor Herzl en Vladimir (Ze'ev) Jabotinsky. Theodor Herzl (1860–1904)iv en Ze'ev Jabotinsky (1880-1940)v zijn vooraanstaande journalisten, schrijvers, ideologen en leiders die aan de basis staan van het moderne Zionisme en de organisatie daarvan.
Uit de authentieke protocollen van de oprichtingsvergadering van Vereniging Eres Israël te Basel 29-31 augustus 1897 (Eerste Zionistische Congres waarvan Herzl voorzitter was) blijkt dat assimilerende Joden consequent zijn beschermd:vi
Het Eerste Zionistische Congres te Basel 29-31 augustus 1897 is het congres waarover Theodor Herzl in zijn dagboeken in een beroemd geworden quote schreef dat hij toen de Joodse Staat heeft opgericht:vii
In de protocollen van het Eerste Zionistische Congres te Basel 29-31 augustus 1897 is ook vastgelegd dat in Frankrijk de gelijke berechting van Joden is afgekondigd volgens de logica van de Verklaring der Mensenrechten:viii
Theodor Herzl schrijft in zijn dagboeken 22 april 1900 dat er geen antisemitisme is in Engeland en het er ook niet komt:ix
Ze'ev Jabotinsky schrijft in 940 in zijn boek “the Jewish War Front” over Italië dat “its people” ten minste een halve eeuw “genuinely” alles vergeten zijn over discriminatie van Joden en geen belang stellen in het bemerken wie Jood is en wie niet:x
Ze'ev Jabotinsky schrijft in 1940 in zijn boek “the Jewish War Front” dat gelijke rechten voor Joden, zelfs in Oost Europa, niets nieuws is. In tegendeel, volgens Jabotinsky, de juridische acceptatie van dit principe is volgens Jabotinsky bijna in elk land zo oud als de landen zelf:xi
Ze'ev Jabotinsky schrijft in zijn boek “the War And The Jew” uitgegeven in 1942 (geschreven in januari-februari 1940) over Duitsland dat het “formidabele” verleden van het Duitse antisemitisme snel in vergetelheid lijkt te zinken:xii
Voorts schrijft Ze'ev Jabotinsky in zijn boek “the War And The Jew” dat in democratische landen een mythe wordt gecreëerd dat Adolf Hitler het kwaad vertegenwoordigt en dat de waarheid is dat Hitler net zo veel te doen heeft met de bron van het kwaad als Napoleon met de uitvinding van het buskruit:xiii
True Torah Jews erkennen de visie van Jabotinsky op Hitler en zijn betrokkenheid bij de bron van het kwaad en schrijven op hun website www.truetorahjews.org dat Nazipropaganda gebaseerd is op wat Zionisten zeiden.xiv Deze Zionisten waren niet in de laatste plaats Theodor Herzl en Ze'ev Jabotinsky als prominente leiders der Zionisten. Ook laten de Joden van True Torah Jews er geen misverstand over bestaan dat het Zionisme een relatief nieuw concept is van net iets meer dan honderd jaar oud en dat de Torah Trouwe Joden zich altijd verzet hebben tegen het Zionisme.xv
iv Theodor Herzl was onder andere journalist voor de Oostenrijkse krant Neue Freie Presse en de Allgemeine Zeitung. https://nl.wikipedia.org/wiki/Theodor_Herzl & https://en.wikipedia.org/wiki/Theodor_Herzl.
v Ze'ev Jabotinsky was onder andere journalist voor de Odessa's News https://en.wikipedia.org/wiki/Ze'ev_Jabotinsky.
vi Protokol de I. Zionistenkongresses in Basel vom 29. bis 31. august 1897, Neu herausgegeben von der Jüdisch-Nationalen Akademisoh-Technischen Verbindung "Barissia" in Prag im K.P.J.V, Prag 1911, Selbstverlag - Druck von Richard Brandeis in Prag, p 124.
vii Theodor Herzls Tachebücher, 1895-1904 Drei Bände, Zweiter Band, Jüdischer Verslag, Berlin, 1923, p 24.
viii Protokol de I. Zionistenkongresses in Basel vom 29. bis 31. august 1897, Neu herausgegeben von der Jüdisch-Nationalen Akademisoh-Technischen Verbindung "Barissia" in Prag im K.P.J.V, Prag 1911, Selbstverlag - Druck von Richard Brandeis in Prag, p 25.
ix Theodor Herzls Tachebücher, 1895-1904 Drei Bände, Zweiter Band, Jüdischer Verslag, Berlin, 1923, p 430.
x Ze'ev Jabotinsky, the Jewish War Front, 1940, p 11.
xi Ze'ev Jabotinsky, the Jewish War Front, 1940, p 25-a.
xii The War And The Jew, Vladimir Jabotinsky, New York, the Dail Press, burton C. Hoffman, 1942, P 57.
xiii The War And The Jew, Vladimir Jabotinsky, New York, the Dail Press, burton C. Hoffman, 1942, P 57.
]]>
Het woord holocaust betekent "brandoffer" en is afgeleid van het Oud-Griekse woord ὁλόκαυστον (holokauston), wat letterlijk 'geheel verbrand' betekent. Dit was in de oudheid een aanduiding voor een brandoffer aan een godheid. Het woord holocaust bestond in die betekenis ook in het Middelnederlands in de 14e eeuw, daarna is het in onbruik geraakt.i Religieus is een brandoffer een offer waarbij op een altaar (delen van) een slachtoffer worden verbrand. Meestal is dit een stuk vee, zoals een lam, een rund of een bok. De idee is dat de god aan wie wordt geofferd geniet van de vette, opstijgende offergeur. Indien een offerdier in zijn geheel wordt geofferd, spreekt men van een holocaust.ii
Het eerste brandoffer in de Bijbel is het offer van Noach in Genesis 8:20. In Genesis 22:2 neemt Abraham zijn enige zoon Izak naar het land Moria. In Genesis 22:13 offert Abraham een ram ten brandoffer in zijn zoons plaats. Een ander Bijbels brandoffer wordt beschreven in Leviticus 16. In de Joodse traditie is Leviticus 16:34 de basis voor Grote Verzoendag of Jom Kippoer: “En dit zal u tot een eeuwige inzetting zijn, om voor de kinderen Israëls van al hun zonden eenmaal des jaars verzoening te doen. En men deed gelijk als de HEERE Mozes geboden had.”
Op de avond van Grote Verzoendag is de Kol Nidree-dienst waarop het Kol Nidree-gebed wordt uitgesproken.iii In het gebed wordt spijt betuigd over de verkeerde daden die mensen in het voorgaande jaar hebben gedaan, de zonden ten aanzien van de Schepper. Het Aramese Kol Nidree betekent letterlijk: alle eden. Men bezint zich over alle eden en beloftes waaraan men tekortgeschoten is, en spreekt de wens uit in het gebed dat waar dit het geval is, dit tenietgedaan mag worden. Dit betreft nooit geloften die tussen mensen gedaan zijn, zoals zaken die contractueel zijn vastgelegd, enkel zaken tussen de mens en de Schepper. Het besef en bekennen van het eigen falen staat tijdens Jom Kippoer centraal.
In Leviticus 16:5 is bepaalt dat de hogepriester op deze dag van Jom Kippoer (van de vergadering der kinderen Israël) twee geitenbokken ten zoenoffer en ram ten brandoffer kiest, en dat het lot deze dieren koos om de zonden te dragen van het volk, die vervolgens de stad uit werd geleid om daar in de woestijn geofferd te worden waarbij het brandoffer volledig in rook opgaat. Het begrip zondebok dat de Nederlandse taal kent, en 'scape goat' in het Engels, is afkomstig van dit ritueel. Holocaust is een normaal begrip en beschrijft een staande traditie in het Jodendom wat gebaseerd is op de Torah. Door het woord te gebruiken als aanduiding voor de volkeren- of rassenmoord op de Joden wordt in ieder geval de associatie van een rituele handeling door priesters gewekt. Bovendien was Auschwitz buiten de bebouwde kom (in de 'outback') opgetrokken.
]]>Belanghebbende refereert in dit verband aan brondocumenten op een door hem overlegde USB-stick van ‘de agenda van het internationaal terrorisme’, die 121 jaar geleden is vastgesteld én in bezit is van belanghebbende. Hierover is ook R.A.C. Bertholee (Directeur-generaal van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst) geïnformeerd, die bij brief van 12 juni 2018 heeft geantwoord dat de argumenten van belanghebbende voor ieder weldenkend mens volstrekt onnavolgbaar zijn.
Na 7 mei 2019 dus na publicatie van versie 1.0 van het Rapport Holocaust Verklaard op 31 oktober 2016 zijn er nieuwe authentieke documenten ter tafel gekomen die de constateringen van het rapport bevestigen. Zoals bijvoorbeeld de publicaties van de Joodse publicist Louis Fles. En de bekentenissen uit 1914 van de voorzitter van de Zionistische Bond dat de Zionisten (lees: de beweging van Herzl of vereniging Erez Israël) strijden tégen assimilatie van Joden.
Versie 1.1 van het Rapport Holocaust Verklaard benoemt deze extra documenten in bijlage II. Ten opzichte van versie 1.0 van 31 oktober 2016 bevat versie 1.1 enkele correcties. Bovendien zijn ten behoeve van waarheidsvinding de pagina’s toegevoegd aan het rapport uit de publicaties waarop de citaten in het rapport slaan (bijlage III). Ook is de bronnenlijst uitgebreid.
Daarnaast wordt in versie 1.1 van het Rapport Holocaust Verklaard ervan melding gemaakt dat de authentieke protocollen van de vergaderingen van vereniging Erez Israël van 1897 tot en met 1935 zijn te vinden op de website www.holocaustles.nl/bron. In pdf-vorm en doorzoekbaar gemaakt.
De Holocaust is het offer wat de statelijk acterende organisatie der Zionisten heeft gebracht als onderdeel van hun militaire campagne voor alleenheerschappij. De publicaties van de Zionistische leiders en hun organisatie zijn de boodschappenlijst van de Zionisten met wat zij nodig hebben om de door de Zionisten en hun volgers geambieerde wereldheerschappij te vestigen. De Endlösung, de Holocaust, de treinen, kampen en de bezetting in het algemeen zijn de strijd van de Zionisten voor oppermacht en snelle bouw van de door hen gepercipieerde Derde Tempel op de locatie waar de Haram al-Sharif staat.
]]>Publicaties van de Zionistische leiders Theodor Herzl en Ze'ev Jabotinsky ontmaskeren hen als initiatiefnemers van de Tweede Wereldoorlog en de Holocaust. Aan de hand van deze publicaties kan exact bepaald worden waar en wanneer Theodor Herzl bedacht dat "der Judenfrage" met een "Großer Versöhnungsausklang" finaal opgelost moest worden. Dat was Parijs 08 juni 1895. Aan de hand van deze publicaties is voorts onomstotelijk vast te stellen dat de Zionisten de discussie over het Jodenvraagstuk geopend hebben en symbiotisch samenwerkte met antisemieten om de "Endlösung" te laten plaatsvinden.
“Holocaust verklaard” van 31 oktober 2016 is de online publicatie van Holocaustles.nl waarin op academische grondslag de zuiver antisemitische uitlatingen van de Zionistische leiders worden geciteerd en geplaatst in de context van de visie en lange termijn plannen van Herzl en Jabotinsky die zich uitstrekken tot in de verre toekomst en onder andere een finale Holocaust behelst in de vooravond van de kroning van een lid van de familie Rothschild tot Vorst van alle Joden. De Holocaust zoals deze is beraamd door de Zionistische leiders is géén voltooid misdrijf.
Authentieke historische bronnen waarop de geschiedschrijving niet ingaat en waarvan meeste mensen wegkijken, bewijzen dat Theodor Herzl en Ze'ev Jabotinsky de initiatiefnemers en wegbereiders zijn van de Tweede Wereldoorlog en de Jodenvervolging van 1940-1945 en dat “the complete realisation of the ideals of Herzl and Jabotinsky” mede betekent “the mass evacuation of all scattered minorities” en politiek maatschappelijke vervulling van Ezechiël 38 en 39. “Holocaust verklaard” ontmaskert de journalisten Theodor Herzl en Ze'ev Jabotinsky als de grote voorgangers, inspirators en/of leiders van Hitler, Eichmann, Goebbels, Feder, de rest van het Naziregiem én hun financiers.
]]>http://www.holocaustles.nl/files/thejc14071933-i.jpg/view
en
]]>https://archive.org/details/thisissbetar
Download direct from
https://archive.org/download/thisissbetar/this_is_betar_ocr.pdf
]]>https://www.bol.com/nl/p/de-geldbronnen-van-het-nationaal-socialisme/1001004005764240/
Download English version from
http://www.jrbooksonline.com/PDF_Books/Warburg_Hitler's%20Secret%20Backers.pdf
]]>